Canım 2. Gebeliğim ilk bebeğimi kaybettim o zamanda sigarayı hemen bırakmıştım. İyi ki o zaman kullanmamışım belki buna bağlardım bebeğimin ölümünü..Şimdi de içmiyorum, eşim yanımda da içmiyor sağ olsun. Bebeğimin yüzüne o dumanı üfleyemeyeceğim için o vucudumdayken de içemem. Ben böyle düşünüp bıraktım❤️