Barismom yani tohum olandan bahsediyoruz değil mi yanlışlık olmasın baharat olarak satılandan tüketiyorum, bazen öğün olarak yiyeceğimin üzerine serpiyorum bazen içeceğim suyumun içine atıyorum, yanlış yönlendirmekte istemem ama isterseniz doktorunuza ayrıntılı danışın