Ben 15+2 haftalık hamileyim hiç belirtim olmadı ne aşermeler ne bulantı ne istifra etme halsizlik hiç Bir belirtim olmadı çok şükür normal hayatımda nasilsam o şekilde ilerledim çok şükür bir sıkıntı yok illa hamilelikte vücut hamilelik reaksiyon verecek diye birşey yok ben ilk gebeligimde çok kötü geçirdim ama çok şükür bu gebeligimi çok rahat geçiriyorum