Evlatkokusu zeynepzz34 normal doğum yapsaydım hemen takardım. Ama 2 kez sezaryen oldum 3. Günden sonra taktım. Dikişlerimi tuttu korse sayesindr rahat hareket ettim. Ama tabi ara ara taktım çıkardım ilk zamanlar.