Bet1 Bennomuyum bende kararsızım açıkçası ilk gün tutup deniycem tansiyon düşüklüğüm de var bakalım nasıl olacak. İlk hamileligimde tutmamistim ramazandan sonra erken doğum yapmıştım 34 haftalık ve iyi ki tutmamisim dedim çünkü bebeğimin gelişimi kilosu iyi olduğu için hiç kuveze girmedi. Şimdi gene 6 aylık hamileyim erken doğum riskim de var ama çok tutmak istiyorum bakalım ne olacak 🤷
GamzeBozoglu 18+2 bi riskim yok şimdilik denemek istiyorum aslında ama ben de kararsızım doktoruma danışıp karar vercem önce bebişlerin sağlığı ☺️
Digdem_12 Bennomuyum 30 haftalık olacağım doktorum tutabilirsin sorun olmaz dedi cok zorlanmazsam tutacağım
Ebrusamet07 Bennomuyum Dr sakinca görmezse tutmak daha iyi sonra bide herkes yeyip içerken tutmak var 😔
Bennomuyum Bende cok kararsızım tabiki doktorumun dediği önemli ama tutmak istiyorum ve tutucam dediğim de cocuğa eziyet yapıyorsun diye gören kişiler var vicdan azabı duymama neden oluyor. Allah bir şekilde yardım eder diye düşünüyorum ben
AsyaCngz55 Bennomuyum ben 6+5 bugün doktoruma soracağım. Dün kan verdim değerlerime bakılacak düşük bir değerim yoksa tutmayı düşünüyorum
Hilalttk16 Bennomuyum 25+5 deyim doktoruma danıştım tutmamalısn dedi ki bende böbrek büyümesi de var çok fazla su içmem gerekiyor 🥴
siyahinciii Ben ikizlerimi dün öğrendim 3 aylıkken bunlardan önce de düşüğüm olduğu için kesinlikle önermiyorum onlar şuan yediklerinden besleniyor gelişimleri geriler dedi bunun vebalini alamam tutmayacağım
16Kubra-fatih49 27+2 olduk prensesim ile beraat kandilinde tuttum güzel geçti tutmayı düşünüyorum Allah izin verirse 😍
16Kubra-fatih49 27+2 olduk prensesim ile beraat kandilinde tuttum güzel geçti tutmayı düşünüyorum Allah izin verirse 😍
Minikmucizemmm26 Bennomuyum şuan da 18+4 üm ben çok istemiştim tutmayı ama doktorum tutma dedi o yüzden tutamıycam Allah ödeme kolaylığı versin insAllah 🤲🏼
AsyaCngz55 Bennomuyum kızlar 6+5 im bugün değerlerime baktık gayet güzel çıktı Şuan hiçbir aksilik yok ama doktorum ilk üç bebeğin hayati organları gelişiyor o nedenle oruç tutmamanı öneririm dedi. Bilginiz olsun
Osultan Kızlar peygamber efendimiz tutmak isteseydi sağlıklı olsaydı hamilelikte ayetinde yer verirdi bence her şeyi düşünen peygamberimiz bunu da düşünürek tutulmaz demiş bebiş sağlığı için yine siz bilirsiniz 🥰🫶🏻