ozlem-3358 Gebeliğimin 37. Haftasındayım geceleri acayip midem ekşiyor ve yanıyor aynı sorunu yaşayanlar var mı sebebi nedir ?
Daisy0000 ozlem-3358 Şuan an itibariyle üflesem ağzımdan ateş çıkacak sanki..25+5teyim 23ten beridir geceleri cayır cayır yanıyor 😞
Zynp-1 ozlem-3358 29+2 deyim benim de yanıyor şurup içiyorum biraz rahatlatıyor elma da iyi geliyor canım
68selda06 ozlem-3358 hemde cayır cayır yanıyor vallahi surup içiyorum maden suyu falan işte hafifliyor biraz