Beklenenim11 İyi akşamlar doktorum adetin 2. Günü kan testleri istedi tedaviye başlamak için şimdi minicik leke geldi bugünü saymalımıyım yoksa yarından sonra mı yaptırmalıyım testleri lütfen cevap verin
Burcu395 Beklenenim11 lekenin geldiği gün her zaman adetin 1 ci günü kabul edilir yarın ikinci gününüz
arirangg Beklenenim11 Bugünü 1. Gün say ama o testler 2. Ve 3. Günde de oluyor. Bugün çok minik geldiyse bence 3. Günü git
Burcu395 Beklenenim11 evet yaptırın bunu ben hamile kalmadan önce cok soruşturdum beyni yakan bısey dır bu her zaman o lekeyi gordugunuz günü ilk gün olarak kabul edin yarın yaptırın hormon testleri adetın 2 cı ve 3 cu gunu yaptırılır her zaman sız yarın ıkıye görüyorsunuz üç te de yapılır müsaitseniz yarın gıdın tabıı sabaha zaten adet açılacaktır