Merve4305 Zehracnr Rabbim sabrını versin inşallah. Bu bebeğini sağ salim eli kolu düzgün hayırlı evlat olarak kucağına almayı nasip etsin. Seninle birlikte bize de nasip etsin 🤲 🤲
Zehracnr Merve4305 aminnnn canım inşallah rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin anneliği hak eden herkese rabbim hayırlı evlat versin inşallah ❤️
Zehracnr gulsumemrekara anasayfa 3 tane çizgi var tıkla ona fotoğraf yukleye tıkla orada indir fotoğrafı kopyala yazının altına yapıştır canım umarım anlayabilmişimdir🥴
Tgcccc Normal görünüyor canım tabiki son cevabı doktorundan al . Üçlü-Dörtlü tarama yaptırmana gerek görülmeyecek yüksek ihtimal..Bana gerek görülmedi ben yaptirmadım ikili harici..
AnnesiyimM53 Zehracnr merhaba bunu nerden indirdiniz benimde sonucum çıktı ama göremiyorum çok merak ediyorum bende
Zehracnr AnnesiyimM53 muayene olduğunuz hastanenin ismini yazarak googleden tahlil sonuclarim diyin TC ve doğum tarihinizi giriyorsunuz en basta zaten olur tahliliniz PDF yapıp açıyorsunuz inşallah güzel sonuçlar alirsiniz sizde ☺️
gulsumemrekara Olmadı ben yazayım en iyisi Üçlü test AFP 117 Üçlü tarama HCG 37883 Üçlü test E3 0.597 Deger normal yazıyo ama anlamadım
Zehracnr AnnesiyimM53 belki çıkmamıştır henüz bnde 1 hafta sonra daha yeni gördüm bugün hemen paylaştım
AnnesiyimM53 Zehracnr çıkmış kuzum perşembe çıkacaktı ama herhalde hastaneye gidip almam gerek göstermiyor burdan 😞😞 bende çok merak ediyorum hastane uzak baya diye üşeniyorum gitmeye
Zehracnr AnnesiyimM53 hastaneye gitmeden de öğrenebilirsiniz aslında çünkü geçen girdiğimde benim de hala çıkmamıştı bugün tesadüfen bakiyim dedim ve direk açıldı
AnnesiyimM53 Zehracnr hımm anladım olmadı yine bakarım bi kaç gün sonra 😊 teşekkür ederim çok sağol 😊