Balpetegii gaz normal ama gazi tutamamak pek normal gelmedi😄 yani onu tutamamayida hic duymamistim. Benim ilk aylarda cok fazlaydi bagirsak yer degistirmeye basladigi icin oldugunu soylemisti doktorum. Sonrada 34 haftalikken basladi yani 1 haftadir acayip artti bu seferde bagirsaklara baski degistigi icin hava olusuyo malesef. Yani normal ama dedigim gibi tutamamak sadece sasirtti koly gelsin size insallah sessiz bi ortamda denk gelmezsiniz🙈🙈