Bebiskosuu kullandım vix ama sürekli değil. Grip olduğumda burun tıkanıklığıö geçmiyordu bir türlü. Gece uyurken burun ucuma ya nane yağı ya da vix sürüyordum. Bi zararını görmedim ama dediğim gibi bikaç günlük kullandım. Eğer sürekli kullanacaksan doktoruna sorablirsin. Bide nefes açıcı bantları dene eğer denemedysen, az da olsa faydası oluyor