Kilo alımı önceki beden kitle endeksine göre olmalı ama. Normal kilo da biri , zayıf biri, kilolu biri aynı kiloyu almasına gerek yok zaten. Benim boyum 176 80.5 dum, yani normalin biraz üzerinde , maksimum 9 kilo almam gerekiyordu. Ben her gün yürüyüş yaptım sağlıklı beslenmeye çalıştım , ona rağmen şu an 36 +6 yım ve kilom 67 7, yani 7 kilodan biraz fazla aldım . Doğuma kadar 8 veya 9 olur muhtemelen. Yani ben dikkat ederek ideal kilo aralığımda ilerlemiş oldum. Tabi arada 3 gün üst üste çikolata krizleri veya saçma sapan şeyler yediğimde oldu ama sonra dengeledim hep. Ama bir sonraki hamile kalmamda 60 kilo işe başlasam muhtemelen daha çok kilo alırım 😊 yani ideal kilonuzun altında hamile kalıp çok kilo aldım diye üzülmeyin, normali o zaten, bir de insan nasıl oluyorsa bazı aylar çok kilo alıp sonra 1 ay hiç kilo almayabiliyor da hep aynı şekilde kilo almıyorsunuz