Busece06 ben 3.4 aylarımda Alışverişe başladım ve herseyini tamamladım düşün kıyafetinden 2. Yaşına kadar arabasından bisikletine örümcekten oyuncağına odası falan hazır elimizden geldikçe hallettik çok şükür çünkü şimdi indirime girmiş her şey mesela ama ben daha uyguna almıştım. Bugün ne aldıysan kae