Mela
Kızlar her hafta aslında vajinal muayene oluyodum rahim.agzimda acilma ve kanama vardı 1cm açılma vardı 22.haftadayiz 2 hafta dinlenmek istedim bu hafta alttan muayenede çok acıdı açılma çok şükür yok çok iyi gidiyoruz kanama da yok dedi zaten kahverengi olarak dökülmüştu çok şükür. .. doktordan çıkınca pembe akıntı oldu birazcık şimdi uyandım yine pembe akıntı gelmiş ince de bi sizi oluyor arada heralde tahriş olmuştur belki demi. . . Normalde her hafta olurken böyle olmuyordu canım acimiyodu tabiki hepsini sokmuyor ama o soktuğu kısım mi tahris oldu acaba ondan mı pembe akıntı. .. kanamam olur diye korktum