YLD_95 İyi akşamlar hanımlar. Geçen hafta yani 17. Haftanın içinde seyirmeler hissettim ara ara şimdi 18. Haftanın içindeyim iki gündür net değil bir gidiyor bir geliyor normal mi ilk gebeliğim bilemedigim için danışmak istedim
Gulirmak YLD_95 normal bende 18 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim ara ara hisseder gibi oluyorum bazende hiç hissetmiyorum
DnzTnr YLD_95 bende 18 de hissettim 19da tam tekmeydi 20 de tur atıyor hatta gece düzgün yatmazsam bildiğin vuruyur 😂 huyunu öğrendim ne zaman hareket eder öğrendim oyun yapıyorum bazen çok keyifli 🥰
Beigebaby YLD_95 Gayet normal ben o haftalarda hissetmiyordum bile o kadar belli belirsiz oluyor 😂 bide ilk gebelikte daha geç hissediliyor demişti doktorum 22. Haftada hissedersin dedi dediği gibide oldu 22. Haftaya girer girmez hissettim
Withaysa YLD_95 canım senin haftalar da varla yok arası hissediyordum benim de ilk hamileliğim tecrübesizlikten bana mı öyle geliyor diyordum ama 21 haftalık olduk asla durmuyor hareketler dışarıdan hissedilir hale bile geldi 😊
YLD_95 Gulirmak teşekkür ederim canım. Yani bir kaç gün hiç olmuyor olsa da ben hissetmiyorum muhtemelen. Endişe ediyorum ister istemez 🥲
Seter Gulirmak merhaba bende ikinci hamileliğim ilkini 16 da hissetmiştim ama şu an 15+5 im. Sezeryan dikişimin üstüne gaz hareketinden daha belirgin pıt pıtlar hissediyorum ikidir. Kızımı göbek deliğimin sağında hissetmiştim. Siz nerde hissediyorsunuz? Burda hisseden var mı acaba
funnymummy YLD_95 normal canım tatlı ye uzan ellerini göbek deliğinin oraya koy bekle biraz hissedersin arada olup olması da normal
YLD_95 DnzTnr ay maşallah ona 🧿 🥰 ne güzel. Evet zamana ihtiyacım var muhtemelen yavaş yavaş artacak düzene gircek inşallah 🤲🏻 bide erkek benim genelde öyle bir soylenti var erkekler pek kipirdamaz diye ama bilemedim 😊
YLD_95 Beigebaby çok teşekkür ederim canım yavaş yavaş duzenene girecez inşallah zamanla o zaman dediğiniz gibi 😊🌺
DnzTnr YLD_95 benimkide erkek aksine tekmeleri sert olur gücünü gösterir dediler hep kız kibar olurmuş 🤭 sert bı tekme henüz yok ama her dakika ben burdayım diyor
YLD_95 Withaysa maşallah ona 🧿🥰 doğrudur canım tecrübesizlik can sıkıcı 😊 hayırla sağlıkla kavusalim inşallah evlatlarımıza 🤲🏻🌺😊
ogretmenanne_16 YLD_95 Ben de 18de ilk kez hissettim tam anlayamamakla birlikte :) bir hıçkırık gibiydi , günler geçtikçe özellikle 21den sonra daha net ve sıklığı artmış şekilde hissedersiniz hatta gözle görebilirsiniz ☺️
Esragungor34 YLD_95 benimde ilk gebeliğim bende 16. Haftada hissetmeye başladım çok küçük ve dengesizdi şuan 19+3 hareketler şiddetlendi ve sayısı arttı normal yani gidip gelmesi