Edabrbr Kızlar nasılsınızzzzzz ! Ben bugün kontrole gideceğim bakalım neler diyecek doktor, kilolar nasıl beşlerin, gelesi yok gibi kızımın :)
Minnakkkk Edabrbr 38+5 im bende 🙈 gelmeye nıyetı yok dıyorum hergun doğurmadım dıye acıyorum telefonları 😀 hafta sonu 3 buçuk kıloydu bizim tospık 😍
Edabrbr Minnakkkk bizim babamız asker onun izni haftaya onu bekliyo benim kız bence :) benimde geçen hafta 3300 dü bakalm kaç olduk
Minnakkkk Edabrbr benım eşimde insan kaynakları dıyor kı maaşları yapayım öyle doğur yoksa onları kım yapacak dıyor 😀😀😀 ayın 9 ünü bekletiyor babası 😀😀
Busratye 38+0 dan merhabaa. Bizde doktordan geldik şimdi yine makat gelişi secde pozisyonuna devam yani 3270 gr mış bebişte
Edabrbr Busratye benim 32 den beri doğum pozisyonunda ama daha kanala yönelmemiş bile bakalım bugüb ne diyecek