Bende 40+5 oldum hala bir belirti yok dün geceden beri mukus gibi yapış yapış birşey geliyordu bugün sabahta baya bir peçete dolusu kansız yapışık birşey gelmiş sanırım nişanım geldi hafif hafif zonklama oluyor alt kısımda ama umarım sancı başlamıştır sabah yoktu çünkü