HavvaK Üniversite hastanelerini çok tavsiye etmiyorlar✋🏻Hem kalabalık oluyor hemde çok fazla asistan giriyor doğuma. Ve hatta Doğum sonrası dikişi de galiba asistanlara filan attırdıkları oluyormuş