Polaktin yüksekliğinden dolayı Prolaktinoma teşhisi kondu. Altı ay dostineks kullandım adenomum var diye. Şimdi hamileyim dünden beri inanılmaz bir baş ağrım var Buna mide bulantısı da eşlik ediyor. Hipofiz adenomu olupta hamile kalan var mı hamileliğiniz boyunca adenom büyüdü mü lütfen yardımcı olur musunuz?