Fatmaaneyyy 19 haftadayım ve bugün kontrole gittik doktor bebeğin kafasında kist olduğunu söyledi ama korkmamak lazım geçer dedi siz yaşadınız mı ?
Mucizem33 Fatmaaneyyy evet canim ilk hafta ne kadar çok aglad im simdi cok şükür rabbime birsey yok dedi doktor
Ozoooo Fatmaaneyyy bendede çıktı tek taraflı pleksus kisti deniliyor 28 haftaya kadar geçer dedi inşallah geçer takmamaya çalışıyorum
Elaaa81 Fatmaaneyyy canım benim bebeğimin hem sağ hemde sol tarafında vardı pleksus kisti Çok korktum ağladım sıvı falan almak istediler ama kabul etmedim Allah’a bin şükğr 27. Haftamda kayboldu 🥹❤️🤲🏻 Kalbini ferah tut 🥰
Papatyaebru Fatmaaneyyy Benim 20. Haftada öğrendim kafasında kist vardı sonra 23 haftaya girdim geçmiş korkmayın geçiyor bende çok korkmuştum ama kendimi boşuna üzmüşüm bebişte hissediyor üzülmeyin
Fatma-ylcn Ozoooo kist geçti mi bana da öyle söyledi bugün doktorum perinatolojiye gidicem yarın çok üzülüyorum
FeyzaBkn Bende 19. Haftadayım bugün gittim banada aynısını söyledi ama korkma geçer çoğu bebekte görüyoruz geçer dedi
Fatma-ylcn Ozoooo çok şükür çok sevindim. 2li ve 3lü taramam temiz çıkmıştı insallah bizimki de geçer çok endişeleniyorum
Ozoooo Fatma-ylcn endişe etmenize hiç gerek yok canım bana da 20 haftada demişti doktor ben detaylı dışında hiçbişry yaptırmamıştım ama bulgu da yoktu başka 30 haftamda tamamen kayboldu çok şükür darısı siz ve sizin gibi olan annelerimize olsun inşallah
Melekozge Bende bugün çok üzüldüm 18 haftalık hamileyim böbrekte hafif büyüme kafasında kist ve kalpte parlaklik gördü doktor şimdiye kadar bişey yoktu herşeyin hayırlısı inşallah umarım geçer 🤲🤲 sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
Melekozge Fatmagul38 1 hafta var doğumuma hayırlısıyla geçtiğini söylemişti doktorum ilerleyen haftada kaybolmuştu şükür sizin kaç haftalık acaba