Zeynepo09
Merhaba , 23. Haftadayız serklajlıyım
basından beri vajinamın tam üzerinde hissediyorum , doktorum sorun olmayacagını soylemıstı. Nadiren göbek telidiğimin etrafında hissediyorum .
İlk haftalarda ayagımın altına yuksek olacak sekılde yastık koyup yatıyordum ve ıse yarıyordu
Ama suan sırt ustu yatamadıgımdan onuda yapamıyorum 😌