hayathayal Hastane icin pijama takimi bakiyorum ama hep 100 tl. Uyguna alan varmi? Lcwye baktim stoklari tukenmis. Soyle 50 60 a neden bi pijama takimiolmaz. Resmen firsatciliga donusturmusler olayi 😐
Ebrulikiz hayathayal hamile adı olan her şey pahalı sadece fırsatçılık ben normal pijama Takımı aldım 65 e bedenini büyük aldım güzel de oldu rahat
Albatros3501 hayathayal hiç sorma lcw da bütün gereksiz şeyler var pijama yok 😔 bende bulamıyom yaaa. İnstagrama da güvenemiyom ki dışarda çok pahalı olmuş herşey 😐
_RainBow hayathayal bende aynı şekilde düşündüm ama pijama yok lcw büyük beden fwlan bakıcaktım olmadı defactoya bakıcam birde hamile diye abartmışlar abiye alıyoruz sanki 😂
Mihri-musta hayathayal ben Bursa’da toptan pijama satan bir yerden aldım instagramda 150 tl ye satılan pijamalar toptancılarda 35-40 en pahalısı 50 tl. Bulunduğunuz şehirde böyle yerlere bakın bi de. Günah verilen uçuk paralara
hayathayal Ebrulikiz bende oyle bisi ariyorum ama bulamadim. Netten almadınız heralde 😔 carsiya cikmaya da mecalim yok
sarya21 Siyah inci markasının internet sayfasına bakın 3 lü takımlar 70-80 TL ama çok güzel Polar sabahlikli takımlar ben almak istedim ama L-XL kalmış hep malesef ben bedenimi bulamadım aynı marka trendyol-markafoni ve trendyolda da var bir araştırın derim
dilanysl hayathayal canim albina diye ic giyimciler var subeleri var genelde oralara bak baya uygun ben 50 tlye almştım bi toptancıdan emzırme cepleri bile var
Meli hayathayal defacto ve kotona baktınmı kotonun bitane mavi var önündüğmeli çok hoş ama fiyatını bilmiyorum🤭