Ablamın yoktu göğüs ucu. Başlarda zorlandı ama silikon göğüs uçları var. Bebeği ilk başlarda öyle emzirdi. Sonradan emzirdikçe çıktı. Pes etmemek gerekiyor. Sen de onlardan al doğum çantanda bulunsun bence çok işe yaramıştı. Pes etmeden ağlaya ağlaya emzirmişti göğüsleri hep yara olmuştu ama sonradan çıktılar. Silikonları da bir süre sonra bıraktı 2 yıl hiçbir sorun olmadan emzirdi