beyzaburaksahin Rnml 37+4 normal, 2. Bebeğimde 37+3 normal, 3. Ye hamileyim onuda 37+2 de bekliyorum😂
Ozlemduman Rnml 39+4 sezaryen oldum zorunlu sezaryendi hem çatı darlığı vardı hemde oğlum iriydi 4 buçuk kilo doğdu ikinci oğlumu da 2 hafta sonra sezaryenle kucağıma alıcam inşAllah
1anne2bebek__ beyzaburaksahin 2. Doğum daha kolay diyorlar hele az yorum yap anlat sen tecrübelisin 🙃tecrübe konuşsun biz dinleyelim🤣doğru mu yoksa bizi mi kandırıyorlar 🤣🤣
hulyademr Rnml 38+0 da normal doğum kızımla. Şimdi 2. Hamileliliğim ve bu da kız bunuda bekliyorum 38 de 😄😄
hulyademr Rnml ben 2. de daha çok korkuyorum 😅😅 ama iyi ve güzel düşünün aksi ve kötü durumları aklınıza getirmeyin. Doğumun bir an gelip biteceğini ve sonrasının daha güzel olacağını hatırlatıp biraz sabredin. Emin olun herşey çok güzel olacak. ❤
birgaripana_ Rnml benimki ikiside 39+1 de doğdu. ikiside iki gün önceden 2 cm acılma oldu Benim sınır 39+1 galiba saati bile şaşmadı 😁