Serifeee Kızlar yarın doktor yatış verecek doğum için ama benim 1haftadir hemoroid sorunum ortaya çıktı 😭görüntü olarakta çok kötü doğumdan sonra daha kötü olmazmi o hiç ıkınma zorlama falanda olmadi nasıl oldu nasıl ortaya çıktı hiç bilmiyorum sanki birden fazla gibi görünüyo 😭normal doğuma engel olurmu acaba yada ben gibi olup normal doğuma giren varmi
mercimekkoftesi1 Bnmde baya şişmişti kötü durumdaydı ve çok ağrıyordu, doktorum normal doğumda ıkınırken patlayabilir demişti. Farklı bi sebepten sezaryen oldum ben, doğumdan sonra da ağrısı geçti ama baloncuk gibi şişen yerler kalıyor tamamen geçmiyor maalesef
Serifeee mercimekkoftesi1 geçmiyor mu nasıl yani hepmi kalıyo onlar bu imkansiz birşey değilmi cnm nebileyim geçmesi gerekmiyo mu
mercimekkoftesi1 Serifeee şimdi ki kadar şişlik kalmıyor tabi ki, biraz daha küçülüyor ama dediğim gibi bnm kaldı. Doktorum genel cerraha yönlendirmişti beni genel cerrahta ameliyat önerdi 💆🏻♀️