Bebekistiyorummm Kızlar bu fazla akıntı ve goguslerde şişlik hassasiyet ovulasyon döneminde mi oluyor. Ovulasyon dönemi bitiminde mi? Pepapa göre yumurtlamam dün bitti bugün goguslerde şişlik ve vajinal akıntı var nasıl ilerliyor bu işler
arirangg Bebekistiyorummm Akıntı olduğu gün yumurtlama oluyor. Bebek istiyorsan bugünle beraber 3 gün değerlendirin mutlaka
oozgenur Pepapta yumurtlama her zaman 1 gun heriden geliyor ben bunu bikac aydor takip ettim eger akintin varsa bugun yumurtlaman olmus olabilir