Taila Sezeryan olanlar hastaneyle ilgili memnun olduğunuz yada pişmanlık duyduğunuz konular neydi bende orada doğum yapıcam 2. Sezeryanım olucak nasip olursa birde özel oda tutabiliyormuşuz sanırım ücreti nedir öncedenmi söylemek gerekir bilgilendirirseniz sevinirim 🙏🏻
Hilalakcay3401 Taila bende bikac ay once gıdıp sordum ek ucret verırsek ozel oda verıyomusunuz dıye hayır oyle bi şey yok herkez ıkı veya uc kişik odalarda kalıyo dendi ayrıca normal dogumdan sonra flanda yanında refakatcı yasak sezeryan olursan belki
Nudi Yıllar önce annem kötü anlatırdı 5 yıl önce arkadasım normal için gitti 2 gün normalmiçin uğrastılar sonra sezeryana aldılar ikinci doğumunda direk özele gitti geçen bes yılda değiştimi bilmiyoeum
Taila Nudi bende beş yıl önce kaldm orda ama sadece doğumhaneyi kötülüyolar sezeryan olanlar içinde aynı şey geçerlimi bilmiyorum ki.. 😕
Taila Normal doğumda almıyorlar ama ben sordum sezeryan olanlara alıyorlarmış mecburen refakatçi bu özel oda konusunuda tanıdıklarınamı yapıyoşar anlamadm ki 🤔 iyice bi araştırıp soruşturmak lazım..