Tugbakahveci cinsiyetini öğrendiysen ufaktan başla ben 7 ci ayımdayım sana bugüne kadar aldıklarımı söylim❤ hem tavsiye olur sanada
Hastane çıkışı 1 i 10 lu takım biri 8 li takım bunların şapkası beresi oluyor zaten battaniyesi de var mevsimine uygun 5 tane de 5 li hastane çıkışı aldım 7 tane tulumu var 5 tane de zıbını var hepsinin eldiveni beresi var ama ben ayriyetten gene eldiven çorap Patik Bere yaka önlüğü aldım ağız silme mendili müslin örtü yazlık kışlık battaniye yorgan nevresim takımı aldım besigini bu ay alcam bebek arabasını da alcam bu ay onlar da tamam yeni doğan için ışıklı 2 tane emzik aldım bir tane daha emzigi var biberonu cam olarak tercih ettim birde hastane çıkışı için Bebek bezi aldım tarağı var bide tırnak makası al canım bebekler için bebek çantası alabilirsin kundak alabilirsin ben bunları da aldim bu ay biraz daha zıbın hastane çıkışı alabilirim belki bir kaç tane ama hepsini 0 3 ay aldım çünkü çabuk büyüyorlar diğer giyimleride 6 9 aylık eşofman takımları aldım bir de kırkı çıkınca mevlitte giydircem takımı var baskılı zibin tişört yaptırmıştım ben yıl başında babasıyla takım bide bebek için kirli sepeti alcam ayriyetten 😊👍