Bugün yatışım yapıldı kızlar suni sancıyı az bir şekilde verdi doktorum sabah 11 den akşam 6 kadar çok şiddetli bir ağrı hissetmedim alttan muayne ettiler sadece 2 cm açılmış .6 dan sonra suniyi kestiler yarin sabah şiddeti artacakmış şuan hastanedeyim sanki pes edecek gibiyim çok yoruldum ve bunaldım yarın suniyi olmazsa direk sezeryana al beni dicem doktora