16 haftalık hamileyim amniyon sıvısı azalması vardı kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı 2 gün hastanede yattım bugün başka bir doktora gittim bebeğin kafasının limon gibi olduğunu kalbinin su topladığını muhtemelen eli ve ayağının yamuk olduğunu genetik bozukluğu olabilecegini söyledi bebeği almamız lazım dedi ama kalbi hala çok güzel atıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım dua eder misiniz bişey olmasın yarın doktora gideceğim başkasına