RabiaKose hemşireler de gayet iyi ilgililer yani. Sütüm gelmediği için mama vermek zorunda kaldık her 3 saatte bir gelip bebeğimi doyurdular ilgilendiler yani yardımcı oldular. Doktoruma zaten diyecek laf yok. Doğumdan sonra ziyaretine gittiğimde bile bana hala moral vermeye beni motive etmeye devam etti