Benim iki tane kedi çocuğum var evde, biri 6 diğeri 5 buçuk yıldır bizimle. Sokaktaki kedileri bile ağzıma soka soka seven insandım ki evdeki kedilerime neler yaptığımı siz düşünün 😂 ağız yüz yalamalar, ağzından burnundan öpmeler, göğsüme sokmaya çalışmalar falan. Bunlara rağmen daha önce hiç toksoplazma geçirmemişim. Hatta çok şaşırdım nasıl olabilir diye. Çocukluğumdan beri böyleyim çünkü.
2 3 farklı doktora sordum, hepsi aşıları tamsa asla korkma, yediğin yeşillikten daha çok kork. Ondan sana bir şey bulaşma riski çok çok daha fazla dedi. Elini güzel yıkadığın sürece tuvalet temizlemekten bile korkmana gerek yok ama önermiyoruz dedi.