Esraliiii
belinay41 bende 35+2 de gitmistim ilk nts de sancı çıktı ikinci nts istedi sizin gibi su iç tatlı ye 20 dk yürü dendi ikinci nts mde çok bsy cikmadi bana hissedymsn dedi yani ben ara ara çok az hissediyorum çatı muayenesi yapıldı servikal uzunluğa falan baktı haftaya gel dedi bende sezeryan günu ne zaman veriyim derse o zaamn gitmek istedim 37 de gel dedi benim üçüncü doğumum