Arslanayse Cuma günü gittim 12+3 idi 2 li taramaya girdim ve bana yüzde doksan kız dedi hatta kaç defa sordum yüzde 10 yanılma payı var ama kız dedi tahmini falan diyede bir cümle kurmadı
NobleMom Arslanayse ben kızımda ikili üçlü yaptırmamıştım sadece ayrıntılı ultrason yaptırmıştım. Bu ikili taramada girdiğiniz ultrason farklımı oluyor merak ettim
Arslanayse NobleMom yok yine ultrasonla bakıldı bide kan tahlili vermiştim sonuçta iyi çıktı doktor her hangi bi risk yok demişti
Fatoooooommm NobleMom bende 12 olunca gideceğim pazartesi bakalım kısmet artık 😊 Sizinkinin yüksek ihtimalle göstermesi gerekiyor ama
NobleMom Fatoooooommm yaa inşallah hemen gösterirler canım çok sürünmeden öğrenelim cinsiyeti bizde 😅🥰
FatmaErdur İlk iki kızımı 12 haftalıkken öğrendim şimdi de 13+1 olunca kontrolüm var inşallah öğrenebilirim
NobleMom FatmaErdur kızlar hemen göstermiyor aslında siz baya erken öğrenmişsiniz 🙂 bu bebeğinizde ve benim minnoşumda hemen gösterir inşallah 🥰
birannis_ 13+5 iken gittim doktor kız gibi gördü ama sonrasında farklı pozisyonda baktığında küçük Bir çıkıntı görünce bekleyelim dedi bizde bekliyoruz ayın 23 kontrolüm var nasipse merakla bekliyoruz 😊