Esm_Nzm amin inşallah rabbim sana da nasip etsin 🤗 ben reglm bittikten birkaç gün sonra başladım sabah kahvaltıdan ve akşam yemekten (yatmadan önce de yapabilirsin ) 15 dk önce soğanı 4e bölüp tatlı su olacak ama şebeke suyu olmazmıs 1.5 su bardağı kaynamış suyun içine atıp 5 dk 10 dk aralığında suyun rengi sarımsı oluyo kaynatıyordum ve ılık olarak içiyordum 15 gün devam ettim ve bir sonraki regl günümde test yaptığımda gördüm mucizemi yalnız enfeksiyon veyahut kist veya yine başka bir problemin varsa ilk ay vücudun temizleniyor diye biliyorum ben diğer ay olur belki diye beklerken sürpriz oldu bana 😊 aynı zaman da planlı olduğu için gebe kalmadan 3 ay boyunca folik asit takviyesi kullanıyordum bu da tavsiyem olsun gebelik düşünüyorsan mutlaka gebe kalmadan önce folik asite en az 3 ay önceden baslamalısın