Mervegvn123 Mommy61 benım bir dahakı kontrolüm 34. Haftada olacak merak edıyorum dogumla ılgılı fikir verırmı dıye inşallah hayırlısı budur hakkınızda saglıkla al canım kucagına 🌸
Mommy61 Mervegvn123 inşallah sağlıklı olsun da kilosu doğum şekli çok önemli değil, Allah hepimizin yavrusunu korusun
beyzzsenturkk Smlaa doguma kadar midem yanmıstı diyebilirim bi doğurdum baya saçlı bişey çıktı hala saçlı dökülmedi de saçları ben basbaya saç doğurmuşum😂😂😂
Ntls Mommy61 doktorunuza danışıp gaviscon kullanabilirsiniz beni de uykudan uyandıryodu yanma hissi baya rahatlattı
Aynenkanka Mommy61 sodyum oranı düşük olanları tüket canım besin değerlerine bak magnezyumu yüksek olsun, kızılay erzincan en iyisi