fbetl95 Arkadaşlar selam 38 haftalık hamileyim bugün sancılarım başladı nst de de çıktı ama çok fazla değil. Açılmam da henüz 1 cm. Nasıl hareketler yapmalıyım sizce
esmaa_umitt fbetl95 Hurma iyi geliyor diyolar canım ama çeşitleri var ya adı sukkari olan doğuma yakın öneriliyormuş öyle duymuştum bi dene istersen 🌸
deryaumay20 Kadersv21 bilmiyorum ki canım doktoruna sor ona göre iç istersen günde 1 tane içilir bence