Yusufayazin__annesi Kızlar arkadaşım test yapmış az önce belirsiz bir çizgi belirmiş diyor gözle görülüyor ama kamerada gözükmüyor 2 saat sonra tekrar baktığında hala öyleymiş acaba kuruma cizgisimidir yoksa gebelik mi ilk 2 dk belirdi o dediği https://imgyukle.com/i/QgzAqI
Dilan4862 Yusufayazin__annesi hamile ama çok yeni bende de aynısı oldu 2 gün sonra tekrar sabah ilk idrar ile yapsın inşallah olur.. 🙏🏻
1ciftyesilgoz Şuan bişey söylenebilecek belirgin bir çizgi yok maleaef sadece gölge gibi var ama o da doğru mu değil mi ancak ikş gün sonra tekrar test yaparsa belli olur
Yusufayazin__annesi 1ciftyesilgoz adetine 3 gün varmış canım erken gebelik denicem dedi bide sabah ilk idrarla
1ciftyesilgoz Yusufayazin__annesi aynen erken gebelikte varsa çıkar benim etken gebelikte net çizgi varken kaset testte gölge vardı sadece 🙏☺️
Yusufayazin__annesi Dilan4862 insalalh vardır canım 2 yıldır istiyorlar 3 ay önce kimyasal yaşadı sabah erken gebelik yapicam dedi insalalh gebistir
Yusufayazin__annesi 1ciftyesilgoz anladım canım rabbim hayırlı haberler verir onada isteyenlere de inşallah 🙂🙂
Yusufayazin__annesi 1ciftyesilgoz sizin geçmiş mıydı yoksa adet gününüze varmiydi kaset test yaptiginizda
Bebemveben Yusufayazin__annesi bende 4 ay önce kimyasal geçirdim bugün gebe olduğumu öğrendim 27ı çıktı kan değerm
1ciftyesilgoz Yusufayazin__annesi yok adetime vardı kaset testte 2 gün kala çok silik çizgi çıktı ama erken gebelik net pozitifti
Yusufayazin__annesi 1ciftyesilgoz bu testten bellimiydi canm hayırlı olsun bu arada sağ salim kucagina almayı nasip etsin
Yaramazanne Oğlumu ilk öyle öğrendim emin olamadım bir hayalet çizgi belirdi sonra kayboldu 3 gün bekledim tekrarladım çizgi silikti suan 15 aylık
Eliiiff_ Bence direk kan testi versin ben de iki gün kala kan testiyle öğrendim fotoğraf açılmadı bakamadım 🥺
1ciftyesilgoz Yusufayazin__annesi bu test çok hassas bi test değil beta hcg 141 ken çok silikti öyle söyliyim inşallah vardır bu arada güzel dilekleriniz için teşekkür ederim🙏