esraesla 38+3 haftalık hamileyim 3-4 gündür çok kuyruk sokumum ağrıyor böyle bir durum yaşayan oldu mu doğum belirtisi mi?
Hatice-26 esraesla Doğum belirtisi değildir. Hamile kaldığım gündem beri ağrıyor. 39+2 deyim fazlasıyla arttı oturup kalkamıyorum artık. Yaa oturma simidine falan oturun ya da pilatesle hareketler.