Banusametailesi ben özel takipliyim ama devlette de kontrole gidiyordum arada her ihtimale karşı girişim olsun testlerim sistemde bulunsun diye , şeker yüklemesini devletteki doktorum istedi bebeğin kilosu biraz fazlaydı diye tedbir amaçlı kontrol etmek için . bişey çıkmadı şükür ama iyiki de yaptırmışım çünkü erken tanı her zaman hayat kurtarır diye boşuna demiyorlar bişey olsaydı müdahale ediliri ama benm keyfime bırakılmış olsaydı yaptırmasaydım sonra bir problem olunca kendimi çok suçlardım diye düşünüyorum, bu benm fikrim ce yaşadıklarım tabiki sadece . Sen kendin için en iyisini bilirsin 🙏