Gecee1 ay aynısını bende yaşıyorum 36. Haftadayız bizde böyle dayanılmaz bi agrı vardı baskı yapıyordu biraz yürüyüş yaptım egzersiz yaptım baktım fayda etmıyor sıcak bi duşa girdim ozaman rahatladım yalancı sancıların başlayacağını soylemıstı doktorum ama sanki o an doğuracakmışım gibi hissettim . Ne zaman agrım olsa hemen duşa gırıyorum rahatlatıyor. Bu da dogru bısey mi aslında onu da tam bilemıyorum 🤷🏼♀️