Sezeryandan çok memnun kaldım hastanede ayaklandim . Hatta tavsiye kızlar hazır ağrı kesici antibiyotik veriyorlarken yuruyebildiginiz kadar yürüyün hastanede. İlk başta bı acı oluyor uyuşukluk gidince dayanilmayacak bir şey asla degil. Sizi kaldırmaya gelecekler karşıya bakarak yürü diyecekler baş dönmesi yasamamak için. Acisada yürüyün dinlene dinlene yürüyün. ilk hastanedeki gece yatarken Sağ sola çok döndüm acımı yenmek icin. Zaten uyuşukluk geçince yürütmeye gelecekler sonra destekli yürüdüm geceden sonrada tek yürümeye başladım . Taburcu olduğumda hiç doğum yapmamış denecek gibiydim. Şu an 1 aylık olduk yüzüstü yatmaya başladım bile. Hastanede su geçirmez bant takip eve gidince duşa girebilirsin dediler. 3. Gün kontrolünde de çıkarttı zaten doktorum dikişler tutmuş duşa girebilirsin dedi. Birde doğumdan sonra bacaklar ve ayaklarda şişme oluyor çok ödem topluyor ama merak etmeyin sadcee bir haftacik.