Sema5844 Kizlar bugün ayrıntılı ultrasona girdim ama doktor dediki ufak milimetrik delik gözüküyor kalbinde dedi. Ama ilerde kapanabilir dedi çok ufak gözüküyor dedi de insan kafaya takıyor sizde de öyle bişey oldu mu
casper12 Sema5844 kalpte parlaklık dedi delik mi diye sordum hayır parlaklık dedi kapanıuırmış heralde ye fetal eko önerdımı
beyzaburaksahin Sema5844 canım onlar kapanıyor kızım dada vardı oda gecen öğrendik kapanmış erkek kardeşimdede vardı onunda kapandı
1melekannesiii Sema5844 Ben anlamıyorum ya bu detaylı ultrasonda herkese aynı şeyi söyleyip korkutuyorlar bence cihazlarla alakalı da olabilir bu😑 takılma canım sağlıcakla kucağına al ins.
Neslihanerdgnn Sema5844 Ben şuan 23 yaşındayım ve 16 yaşında kalbimde doğuştan delik olduğunu öğrendim yani öyle doğmuş ve 16 yıl öyle yaşamışım siz düşünün . Bu bir sorun teşkil etmiyor doğduktan sonra yaş aldıkça kapanabiliyor eğer kapanmazsa benim gibi ameliyat olunuyor İçinizi ferah tutun 💛🙏🏻
Sema5844 casper12 bana da kapanır çok milimetrik dedi ama tabi ilerleyen zamanlarda bakılması lazım falan dedi
Baharoo Bana da söylendi bende bekliyorum kalpte parlaklık var başka bulgu yok dedi ama şaşırıyorum bende hergün en az beş kişi yazıyor buraya böyle dedi Dr. Diye