Sinemce__ Yallahbe Biz geçen yıl Ardahandan geldik tayinle, alışverişe Karsa gidiyorduk çok çok gelişmiş biyer degil ama Ardahandan cok daha iyi tabi.Onun dışında özel hastane yok Karsta, 2 özel klinik var orda da doğum yaptırmiyorlar çok soğuk yerler ,insanları çok saygılı sıcak kanlı ama.Biz bitirip geldik darısı size gurbet zordu :)
Kubrakck2222 Yallahbe ben de şurada bekleyim… Iğdır, Kars, Ardahan, Artvin, Van, Mardin… buraları yazacağız ama hiçbiri hakkında fikrimiz yok tabi 😅
AyFa1608 Kubrakck2222 Abim polis. Geçen yaz Mardin’e çıktı tayini. Merkezdeler. Ufakmış biraz. Hastane, doktor seçeneği çok yokmuş. Yazın aşırı sıcak durulmuyor diyorlar, bide havası biraz kuruymuş. Görünce yazmak istedim, belki fikir vs olur diye. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙂
BabyMinor Kubrakck2222 van çok güzel kanka gelsene diyemiycem biz köyüne düştük ilçenin ilçesinin köyüne jsjsjsj
bademli_puding Kubrakck2222 doğu seçecekseniz kesinlikle Van derim merkezi mükemmel arabanız yoksa bile her yere ulaşım çok kolay ve hayat pahalılığı açısından diğer yerlere göre çok daha uygun havası da çok temiz yazları mükemmel kışın biraz soğuk
Yasocan Doğubayazıttayim . Ağrı Kars Iğdır Ardahan Van Iğdır hepsini gördüm.Kars da Ağrı da aşırı soğuk.ama ben olsam 2sinide gördükten sonra %100 Kars derim.İnsanlari ve çevresi kesinlikle çok daha güzel.bu arada doğubayazıtta Dr özel yok mecbur 50 km uzaklıkta Iğdır a gidiyorum.
Ygtzynp Kars merkez olacaksa Kars merkez derim.ama ilçeleri için kesinlikle aynı şeyi söyleyemeyeceğim.İlçeleri soguk dısında hiçbişey yok. Artvinde de şark yaptık biz artvin ilçeleri merkeze göre çok güzel.özellikle hopa,kemalpaşa,arhavi,borçka
Ylmzhtc Yasocan Mediza var devlet hastanesine giderken sağ tarafta kalıyor ve çarşıda Ahmet Ülgen diye bi doktor var belediye tarafında bi yerde
Yasocan Ylmzhtc Ahmet Ülgen dahiliye dr.cok iyi biliyorum.hatta genel tebabet yazıyor tabelasında.mediza da maalesef hiçbir Biransta güven vermiyor bana.mecbur Iğdır yolu.