Silaaa_2 Damlaarsln muane ücreti verdim özelde ama şeker yüklemesi için ücret vermedim sadece şekerli içeceği kustum diye kan idrar tahlili yaptırdım onun için ücret ödedim o kadar her hastane de farklı olabiliyor tabi
Arhirem Pendik medipolde 100 tlye yaptırdım geçtiğimiz hafta. İçecek veriyorlar, açlık şekeri ve birer saat arayla 2 kere tokluk şekeri bakılıyor.
Arhirem duygualkant evet takipli olduğum için 26. Haftamda kontrole gidince direkt yaptırmak isteyip istemediğimi sordular ve tahlil istemini yaptılar. Yani muayene olup doktorun istem yapması gerekiyor sanırım. Direk laboratuara gidip yaptırılır mı bilemiyorum, sormak gerekir sanırım.