Seval2468
Yok doğum sırasında filan değil . Fetal dna sonucunda trizomi 13 diye sonuç geliyor , doktorların hepsi sıvı alalım dıyorlar ama ultrasonda negatif bi bulgu yok . Sonrasında sıvı aldırmadan nipt testini tekrarlatmaya karar verıyolar . Ve tekrarlanan test sonucunda nipt sonucu sorunsuz geliyor . Firmayı aradıklarında ise öyle böyle filan bir sürü mantıksız cevap verıyorlar .