Papatyam136 Doktorum rahim filmi istedi adetim bitince çekilecek galiba nasıl bi işlem ağrı oluyor öu bu 2 olcak önceki 4 sene önce çekinmişti fazla hatırlamıyor sadece aleti takınca agrıyordı çekilenler nasıl oluyor acaba ağrı oluyor mu ne yapmalıyım
Ddmyu Papatyam136 ben ağustosta çekilmiştim bu ayda olmazsa tekrar çekileceğim çekildikten sonra bir düşüğüm daha oldu diye. Bir iki dklık ani adet krampı gibi bir ağrı oluyor ama sonrası hemen geçiyor ☺️ birazcık diş sıkmak gerekiyor anlık yani .
oznur-41 Papatyam136 ben şubat 20 de çekildim anestezisiz sadece ilacı veririken biraz ağrı oluyor anlık olarak 5 dakika sürmüyor yanii dayanılmacak bir acı değil ama sonrasında kanama oluyor yanına ped almanı öneririm
Neslibt72 Papatyam136 bende anestezisiz çekildim hiç gerek yok anesteziye. Normal muayene gibi sadece ilaç verirken bir sızlama oluyor . İlaç verme anında da doktorum uyarmıştı hafif sızlayacak diye ve hemen geçmişti
Birhayalimvr Canim ilaç verirken biraz sancı oluyor ama dayanilmayacak kadar değil hiç korkma 10 dk bitiyor çıkıncada agri oyle cok olmuyor korkulacak birsey degil nerde cekileceksin
koza08 Papatyam136 çektireceğiniz yere göre değişir. Eğer anestezisiz çekiyorlarsa yeni teknoloji ile yapıyorlar. 10 dk sürmüyor bile ve muayene olmak gibi. Ama bazı yerler hala yıllar önceki teknolojik cihaz kullandıkları için anestezi ile yapıyorlar. Randevu için aradığınızda anestezi olup olmadığını sorun.
Papatyam136 koza08 öyle yapcam özel hastanede de yeni cihaz mi eski cihaz mi kullanıyorlar onu bilmiyorum bende kısa bi işlem için anestesi almak istemiyorum ama bilemiyorum
Rabissssscee Papatyam136 tüplerde ilaçla açılır boyutta tıkanıklık varsa ağrısı bi tık fazla oluyor ilaç tıkanıklığı zorladığı için ama bu iyi birşey farklı birşeye gerek kalmadan tıkanıklık açılıyor. Sonrası normalde pek ağrı olmuyor fakat benim gittiğim doktor batikonlu gazlı bez koyduğunu söylememişti gece boyu uyutmamıştı. Söylediğimde ben dedim sen heyecandan anlamamışsın dedi. Lütfen detayları ne yapmanız gerektiğini doktorunuza sorun
Neslibt72 Papatyam136 evett ama o kadar kısa süre ki ben hep kaç dk sürecek diye soruyorum böyle işlemlerde o şekilde sabrediyorum içimden
Kubraalp Papatyam136 inşallah olmaz 3 ay önce çekildim. Yeni gittiğim doktorda çekicez dedi narkozsuz çekilmem
Silanizz_00 Papatyam136 korkulacak bişey yok benimki uzun sürmüştü çekmesi ama ilaci sıkarken uyuşukluk gibi bişey oluyor
Kubraalp Papatyam136 famera denedim ilk ay yumurtalıklarım iyidi ama olmadı bu ay ikinci kere kullandım eğer gebelik olmazsa bi daha dedi