Planetree Bendisss 4 sene önce doğumumu Paşaalanı sevgi hastanesinde yapmıştım şimdi 31 haftam doldu Dr Sebahattin bey o yüzden İzmir yolunda ki Sevgi hastanesini tercih edeceğim
busraydnc Bendisss Ertan hocaya gidiyorum bir de şehir hastanesi takipliyim henüz nerede doğum yapacağıma karar vermedim Ertan bey olursa sevgi de doğurucam 35+1 im 😁
Busra-10- Benim ikiz gebelik 15+5 haftaligiz . Şehir hastanesine gidiyorum ama içim hic rahat degil çok memnun olduğumu soyleyemem. Sevgiye mi gitsem alattin kaçar a mı bilemedim ?