Hamileanne şiddetli bas ağrısı oluyordu bende kızıma hamileyken gözüme kan oturmuştu ani tansiyon yükselmesiyle sonrasında doktorum kardoyolojiye yönlerndirdi holter cihazı takıldı 24 saat sonuclara göre gebeliğe bağlı yüksek tansiyon dendi alfamed kullanmaya başladım 21 haftalıkken falan stres üzüntü anlarında aniden 15/10 falan oluyodu tansiyonum o yüzden yasaklanmıştı. 33 haftalıkken gece şiddetli baş ağrım başladı sabah 5 te kusmaya başladım o günde muayene günümdü gittik tahlillerim yapıldı gebelik zehirlenmesi başlamış bebeği alıcaz dediler sonrasında sonda ile idrar alıp bakıyorlar tekrar tahlile bi kaç gün hastane ortamında bekleyebilirmisin diye falan ama ateşimde çok yükselmişti benim bas ağrım asla geçmiyordu beni o gün doğuma aldılar kızım doğdu çok şükür şuan 22 aylık kardeşini bekliyor