Dlkuzn bebeğinin hareketli olması çok iyi bir durum doktorum benim bebeğim için de çok hareketli ve bu çok iyi demişti biz de 30. Haftalığız artık sonlara yaklaşıyoruz büyüyorlar her hareketlerini hissediyoruz ve bu tarifsiz bir duygu hiç korkmamalısın. 🥰❤️