Minepasak Son kontrollerde demir değerleri çok düşük çıktı yükselmesi için günde iki doz almamı söyledi doktorum ben biraz ağır mı gelir diye tereddüt ettim günde iki doz kullanan var mı (27.hafta) teşekkür ederim
tugcegk Minepasak tıpatıp aynı ilaç olmasa da benim de demirim düşük olduğu İçin günde 2 kez kullanıyorum. Bende kabızlık yapmıştı bunu da doktora söyleyince ilacımı değiştirmişti
Cihangirmom Minepasak bende kabızım diye doktorum verdi tek kullanıyorum ama demirim bugün tahlil de düşük çıktı yine